torsdag 2. januar 2014

Da var det her!

2014. Nytt og urørt. Fullt av muligheter, opplevelser og sikkert noen kjipe dager også. Man må ta hele pakken når man først er her.

Hodet mitt bobler over av planer. Jeg skal bruke januar på å rydde, systematisere og prioritere. Jeg har startet med å rydde kjøleskapet. Et sted skal man begynne. Hodet og bloggen står for tur i løpet av få dager.

Nyttårsaften ble feiret med gode venner, kalkun og ananas hjemme hos oss. Ananasen er forøvrig dyktige Per Olav Sølvberg sin skyld, eller fortjeneste. Jeg ble fasinert hans styling og prat om ananas på  Interiør og boligmessen i oktober at jeg bare måtte kjøpe 10 kg ananas til nyttårsbordet. Per Olav er en veldig inspirerende mann. Sjekk ut bildene på sida hans (følg linken over).


Og det blir ikke nytt år uten konfetti. Rett og slett! Og det er heller ikke nyttårsdag om an ikke fyller støvsugerposen med konfetti. #tradisjoner


Etiketter: , ,

5 Kommentarer:

Klokken 2. januar 2014 kl. 15:33 , Blogger Nataliya sa ...

Haha... Var litt stilig med annanas.. ikke helt sikker på hva jeg synes om det, men originalt var det!!!!! :)
Klem Nataliya

 
Klokken 2. januar 2014 kl. 17:26 , Blogger små øyeblikk med cams sa ...

Så kult det var med alle de ananasene! Mulig jeg må kopiere denne idèen en gang ;)
Alt det beste for det nye året til deg og dine! Klem Camilla

 
Klokken 2. januar 2014 kl. 18:24 , Blogger  (eddas) sa ...

Godt Nytt År...annanaser er jo så dekorative:) klem

 
Klokken 2. januar 2014 kl. 19:06 , Blogger imago collectico sa ...

Godt nyttår flinke! Herlige bilder og her skal det også ryddes i både hjem og hode :-)
klem Vibeke

 
Klokken 2. januar 2014 kl. 23:21 , Blogger Unknown sa ...

Godt nytt år!!
Lekkert dekket - digger ananaspynten:)) ♥

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden