søndag 20. oktober 2013

Eg, ein speedstylar!

I september spurte jeg er en speedstyler, og i helga har jeg fått bevist at jeg er det! Tenk at jeg vant Interiør- og boligmessens speedstylingkonkurranse! Så utrolig moro og så lærerikt! Dette vil jeg gjerne gjøre mer av!

Oppgaven var å style et magasincover med tema design og blomster. Vi fikk låne det vi trengte av messens utstillere (liste over de som var så hyggelige å låne meg ting kommer i morgen sammen med detaljebilder) og hadde 45 minutter til å lage vårt cover. Så fotograferte messefotografen, Christin Eide, coverbildet under instruksjon av finalistene.

Her er mitt vinnercover:


Etiketter: , ,

12 Kommentarer:

Klokken 20. oktober 2013 kl. 19:45 , Blogger Høytrykk sa ...

Gratulerer så mye! Du er så flink så jeg er ikke overrasket over at du vant dette. Nydelig bilde!

 
Klokken 20. oktober 2013 kl. 19:49 , Blogger frøkenliten sa ...

Du e goe!!! Gratulera så masse, tjære ;)

 
Klokken 20. oktober 2013 kl. 19:59 , Blogger Hauge sa ...

Gratulera! Vel fortent, og eg er ikkje overraska!

 
Klokken 20. oktober 2013 kl. 20:41 , Blogger imago collectico sa ...

Gratulerer så masse og du er bare kjempeflink! Kan tenke meg det var gøy! Et lekkert bilde :-)
klem Vibeke

 
Klokken 20. oktober 2013 kl. 20:58 , Anonymous Anonym sa ...

Gratulere så masse,likte ditt best eg og så vant du:)
Koselig å helse på deg❤️
Klem fra Lillian

 
Klokken 20. oktober 2013 kl. 21:01 , Blogger Unknown sa ...

Gratulerer så mye. Helt nydelig.

 
Klokken 20. oktober 2013 kl. 22:17 , Blogger Christine sa ...

Gratulerer så masse!!
Så fint det ble :D
Gøy å vinne slikt da ;)
Klem fra Christine

 
Klokken 20. oktober 2013 kl. 22:24 , Blogger Anne sa ...

Superbra :-)

 
Klokken 21. oktober 2013 kl. 07:37 , Blogger Kristin sa ...

Gratulerer :)

 
Klokken 21. oktober 2013 kl. 11:46 , Blogger cathrine - trettien [31] sa ...

GRATULERER! Så velfortjent!

 
Klokken 21. oktober 2013 kl. 16:58 , Blogger Unknown sa ...

Gratulera, så flott :)

 
Klokken 21. oktober 2013 kl. 21:28 , Blogger Den første løvetann sa ...

Gratulerer så mye! Velfortjent!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden