onsdag 31. juli 2013

På tide å ta tak!

Med laber vaskefrekvens i sommer og konfirmasjon om nøyaktig en måned har dagen blitt tilbragt på kjøkken. Med vaskefille, skrubb, vindusvaskeutstyr og vann har jeg jobbet meg gjennom kjøkkenet.

Med fare for å blir femtitallshusmorhappy; jammen var det deilig! Etterpå.


Hekta på blått og hvitt! Skålene er kjøpt i Spania og i Danmark. Og nyskrubba kaffemaskin, fliser, vegg og skapdører. 


I øverste vinduskarm hadde det blitt innsekstgravplass i løpet av sommeren. Nå er den borte!


Friske urter og nyskrubba kjøkkenmaskin.


Og nye stoler. Forandring fryder!


Da var det bare å gyve løs på et nytt rom i morgen. *bretter opp ermene*

Etiketter:

12 Kommentarer:

Klokken 31. juli 2013 kl. 23:11 , Blogger tonje boganes sa ...

Flink du er! Det så nydelig ut på kjøkkenet ditt.
Fortsatt god sommer til deg
Klem Tonje

 
Klokken 31. juli 2013 kl. 23:26 , Blogger Mia, New Room Interior sa ...

Veldig kult kjøkken du har!! Fine bilder! Ønsker deg en fin sommeruke!
Klem

 
Klokken 31. juli 2013 kl. 23:26 , Blogger Hauge sa ...

Likbare skåler og fin linselus. Trur kanskje me avtaler at du kjøper doppelt opp av blått og kvitt. Du har kanskje ein kollega som har sans for samme fargeskala på det området..

 
Klokken 31. juli 2013 kl. 23:45 , Blogger Veronica (Villa Wegner) sa ...

Alltid like fint hos deg -uansett!

Ps; gleder meg til du står med oppbrettede armer klar for å ta et rom til -hos meg 😘

 
Klokken 31. juli 2013 kl. 23:45 , Blogger Veronica (Villa Wegner) sa ...

Alltid like fint hos deg -uansett!

Ps; gleder meg til du står med oppbrettede armer klar for å ta et rom til -hos meg 😘

 
Klokken 31. juli 2013 kl. 23:59 , Blogger ynde sa ...

Vasker meg gjennom huset eg også...;) Flotte stolar, me like!! Klem

 
Klokken 1. august 2013 kl. 10:32 , Blogger Natalie sa ...

Åh, det er så friskt med urter på kjøkkenet. Tror jeg må ordne det selv...men de dauer før jeg rekker å bruke de ;) Veldig fint kjøkken du har! :)

 
Klokken 1. august 2013 kl. 19:15 , Blogger Inspirasjon fra Elin sa ...

Sånt må gjøre en gang i blant, men kjøkkenet ble veldig pent :D
KOs deg med forberedelsene til konfirmasjon :)

 
Klokken 1. august 2013 kl. 23:12 , Blogger Høytrykk sa ...

Dere har så fint kjøkken! Også så rent og pent da gitt. :)

 
Klokken 2. august 2013 kl. 00:04 , Blogger idylloghim.blogspot.com sa ...

Så fint kjøkken du har. Ser spesielt på alle fine detaljer du har. Liker godt service ditt :)) fine bilder. Natti. Klem Ann Elin

 
Klokken 2. august 2013 kl. 13:47 , Blogger Unknown sa ...

Aaahhh, det er deilige med slike "tørner":))

KOS deg med neste rom!

 
Klokken 4. august 2013 kl. 23:18 , Anonymous Anonym sa ...

Alltid inspirerende å se hjemme hos deg!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden