tirsdag 7. mai 2013

NIB-utfordring - Bruktduellen

Ny måned og ny utfordring. Denne gangen er det bruktduell, og jeg er hanestolt over at NIB har brukt et bilde fra mitt hjem som illustrasjon til utfordringen. Bare se!

Siden vårt hjem stort sett består av bruktkjøp eller brukte ting som vi har arvet eller fått har jeg måttet tenke lenge over hva jeg ville vise frem.

I fjor pusset vi opp gangen, og stålskapet som skjuler de tre eldste barnas rot er et gullfunn. Så får det heller være at mine tre håpefulle ikke skjønner at tingene skal inn i skapet. De lærer det nok en gang.



Nye converse, dokumentmappe fra loppis (5 kr) og stålskap.


Koffert fra svigerfars gård.


I morgen blir det nytt bruktduellinnlegg. Brukt er jo det morsomste!

Etiketter: ,

10 Kommentarer:

Klokken 7. mai 2013 kl. 21:26 , Blogger Unknown sa ...

Brukt ER moro!
Og jeg liker disse skapene dine!
Fin kveld ;)

 
Klokken 7. mai 2013 kl. 21:29 , Blogger Stines Hjem - Livet på landet sa ...

Flotte skap!

 
Klokken 7. mai 2013 kl. 21:37 , Blogger Unknown sa ...

Så stilig med slike "lockers".
Kjøpte nettopp 3 slike selv. Jentene får hver sitt og ett skal i gangen. Gleder meg til å få de på plass.

Herlig bidrag!

Mari

 
Klokken 7. mai 2013 kl. 21:43 , Blogger Anne sa ...

Knallfine skap :-)

 
Klokken 7. mai 2013 kl. 21:46 , Blogger Fru Hansens Kreativiteter sa ...

Heldige deg som har så flotte skap !! Leter og leter og en dag håper jeg at det duker opp :)
Lykke til !!
klem ingrid

 
Klokken 8. mai 2013 kl. 08:20 , Blogger Unknown sa ...

Digger de skapene, rett og slett!! :)

 
Klokken 8. mai 2013 kl. 09:44 , Blogger Jane sa ...

Sååå utrolig kult :) Misunner deg virkelig de skapene :)

 
Klokken 8. mai 2013 kl. 10:52 , Anonymous Anonym sa ...

Så kule skap:)

 
Klokken 8. mai 2013 kl. 11:05 , Blogger Barkeblikk sa ...

Digger skapene :-) Og nydelig bilde av stuen din på NIBs side! Klem.

 
Klokken 10. mai 2013 kl. 10:34 , Blogger NydeligFlott - Julie sa ...

NydeligFlotte skap!
Liker den enkle stilen på bildene du viser!
Ønsker deg en fantastisk helg
og lykke til i nib´s utfordring!
Klem fra Julie :-)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden