mandag 20. mai 2013

Blå

Jeg kommer alltid tilbake til en farge. Blå. Den fineste fargen. Rett og slett! I alle nyanser.


For en tid tilbake kom jeg over denne vakre buffeten. Først falt jeg for blåfargen, så for fasongen. Og nå lurer jeg på om den kanskje skal male den enten babyblå eller kobolt. For at den skal passe bedre til huset i hagen. Alt man skal måtte ta stilling til.


Hva tror du?


Huset i hagen har i dag blitt vårvasket. Det er utrolig hvor mye støv det legger seg på hvite gulvlister. 




Jeg ser frem til deilige vår og sommerdager, regn ingen hindring, i huset i hagen.



Håper du har nytt de flotte pinsedagene. Det har jeg. 


Etiketter: ,

7 Kommentarer:

Klokken 20. mai 2013 kl. 19:43 , Anonymous Anonym sa ...

Sehr urig und schön!
Liebe Grüße, Sabina

 
Klokken 20. mai 2013 kl. 20:09 , Blogger nr.15 sa ...

Kjempefin, blir nok bra uansett farge*smil*
Misunnelig på det huset altså..
ha ei fin uke:)

 
Klokken 20. mai 2013 kl. 20:29 , Blogger Unknown sa ...

Den som hadde hatt et hus i hagen..... Ønskedrøm. Så lekkert i ditt hagehus. Blått er den fineste fargen av alle. D

 
Klokken 20. mai 2013 kl. 21:53 , Blogger Kine sa ...

Jeg syns den er fin akkurat som den er!

 
Klokken 21. mai 2013 kl. 08:28 , Blogger Velkommen til min kreative verden sa ...

Blått er vakkert! Fin blogg og vakre bilder: )

 
Klokken 21. mai 2013 kl. 22:03 , Blogger Karianne Vikse sa ...

Hei.
Betaling til bloggtreff er mottatt og vi ser frem til å hilse på deg. Velkommen !
Mvh Karianne vikse

 
Klokken 24. mai 2013 kl. 22:27 , Anonymous KristinR sa ...

Nydelig skap,i en herlig farge synes jeg da og ville nok ha beholdt fargen som den er... Men om jeg skulle ha malt den ville jeg nok ha valgt babyblå. God helg til deg og dine :)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden