mandag 25. februar 2013

Mountain friends

Vi holder på å friske opp lillebrors soverom. Etter å ha søkt internettet rundt etter tapeter satt jeg igjen med en, Mountain friends fra Ferm Living. Jeg fant ikke tapeten her i byen, og alt som må bestilles tar tid med meg. Heldigvis. For da jeg var på Oslotur med eldstejenta i forrige uke kom jeg over tapeten på Norway Designs til 70% avslag. Litt flaks skal man ha. Og i går kveld, rett før midnatt, var tapeten på plass. Jeg er fornøyd, og jeg tror at den unge mannen også er det. han har allerede lekt med dyrene i vinduskarmen på tapeten.

 
En ordentlig fantasiverden!




Da er det bare å finne frem malekosten. Jeg har noen ting som skal bli brune.

Etiketter: ,

9 Kommentarer:

Klokken 25. februar 2013 kl. 09:09 , Blogger Annelise Edgarsdatter sa ...

Såå fint det ble:) Litt flaks må man jo ha innimellom:)

Fin mandag til deg:)

Annelise

 
Klokken 25. februar 2013 kl. 09:16 , Blogger frøkenliten sa ...

ååå....det ble kjempefint!!! Gleder meg til å se fortsettelsen :)

 
Klokken 25. februar 2013 kl. 10:46 , Blogger Bopel og busker sa ...

Utrolig fin tapet :)
Holder på med lillebror rom selv for tiden, men det er noen utfordringer når rommet er nesten kun ett skråtak!

 
Klokken 25. februar 2013 kl. 11:12 , Blogger Små hverdagsglimt sa ...

Så herlig!
Kjempe fin tapet og nydelig barnerom!! :)

 
Klokken 25. februar 2013 kl. 13:49 , Blogger Den første løvetann sa ...

Kjempestilig rom! Genialt med tilbud. Ønsker deg og dine en god uke.
Klem

 
Klokken 27. februar 2013 kl. 07:35 , Blogger ReVinyl sa ...

Jeg har også sett på den. Den er nydelig!
Her har vi akkurat tapetsert taggetapet på gutterommet. 7,5 åringen fikk bestemme sjøl. Eget rom for første gang og veldig stas :)

 
Klokken 27. februar 2013 kl. 19:39 , Blogger Veronica (Villa Wegner) sa ...

Dette ble virkelig vakkert!

 
Klokken 2. mars 2013 kl. 17:36 , Blogger HjemmeKos sa ...

Ååå, den var fantastisk fin. Skjønne motiv og herlige farger ;) Så flaks å finne den på salg også da!

 
Klokken 2. mars 2013 kl. 21:20 , Blogger smileull sa ...

Oi, den var veldig fin! Akkurat passe ustrigla. :)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden