mandag 18. februar 2013

Hus med rom for små ting

I forrige uke var eldstejenta og jeg en snartur i Oslo. Oslo betyr rundtur i butikker, noe jeg ikke har særlig god tid til hjemme, og på TGR bare måtte jeg ha med meg disse husene. Jeg liker godt hus, jeg liker godt hvitt og jeg liker ting man kan oppbevare i. Hva mer kan man ønske seg, liksom. Og prisen; 80 kroner for fire hus i ulike størrelser.



Våre hus har blyanter og fyrstikker i seg. Ting  man trenger men som ikke tar seg så bra ut på kjøkkenbenken.



De to andre husene får nok plass på kontoret mitt. HJeg har litt som trenger å gjemmes bort der også, kan man si.

Tåke i Haugesund i dag. Det synes godt på bildene, kan man si. Ja, ja. Sånn er det bare.

Etiketter:

8 Kommentarer:

Klokken 18. februar 2013 kl. 20:05 , Anonymous Anonym sa ...

Så nydelige dei husa var,kjekkt å kjøpe litt nytt med seg:)
Ja idag har det jammen vært grått vær,håper sola snart titter fram:)

Fin ny veke til deg!
Klem fra Lillian

 
Klokken 18. februar 2013 kl. 20:25 , Blogger Den første løvetann sa ...

Stilige! Genialt med sånt en kan gjemme smårot i :D Veldig fan av det!

 
Klokken 18. februar 2013 kl. 21:00 , Blogger Annelise Edgarsdatter sa ...

Hei Marie:)

Siden vi følger hverandre på Instagram fant jeg også denne flotte bloggen din:)Linker til deg inne hos meg. Håper du synes det er greit?

Ønsker deg en fin kveld.

Annelise

 
Klokken 18. februar 2013 kl. 21:15 , Blogger Anne sa ...

Veldig fine :-)

 
Klokken 18. februar 2013 kl. 21:29 , Blogger Unknown sa ...

Stilige hus, og lampa likte jeg godt. Tror jeg må hjem og lete hos min mor. Husker at hun har hatt noe lignende. Kjekt med fine blogger hvor man kan bli inspirert . Takk :-)

 
Klokken 18. februar 2013 kl. 21:33 , Blogger Annfrid sa ...

Så søte, og kjempe kjekt at de kan brukes til noe kjekt:-)

Klem Annfrid

 
Klokken 18. februar 2013 kl. 22:12 , Blogger Pink lady sa ...

Digger de husene! Synd vi ikke har butikken her i Bergen..

 
Klokken 19. februar 2013 kl. 22:02 , Blogger Barkeblikk sa ...

Sukk. Jeg elsker alt jeg ser. Nydelige bilder du tar :-) Og de husa var bare knall fine. Heldige du!

Ha en fin fin kveld.
Klem Monica.

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden