fredag 9. november 2012

Kjære mine søte barn - vol 2

Jeg har funnet ut at om man ønsker seg noe må man gi klar beskjed. Å tro at andre skjønner ens behov og leser tankene dine fungerer dårlig om man vil oppnå noe. I fjor opplyste jeg mine søte barn om hvilken julekalender jeg ønsket meg. Noen få og beskjedne ønsker. Jeg fikk ikke alt (og tar selvsagt i mot resten når det måtte være), men mange av ønskene ble oppfylt og jeg var strålende fornøyd.


Nå er det igjen den tiden av året hvor planlegging av julekalender står på programmet, og hjelpsom som jeg er vil jeg legge alt til rette for at mine øyenstener skal få glede meg i adventstida. Husk det barn, den største gleden dere kan ha er å gjøre andre glade!



I år ønsker jeg meg rett og slett en sjokoladekalender. Ikke hvilken som helst, dere et jo at jeg har sansen for god sjokolade. Denne, fra Lindt, passer min gane perfekt. Bare lån pappas paypalkonto så er det gjort. Men husk å bestille nå. Vi vil ikke at jeg skal sitte der 1. desember uten sjokolade. Vil vi?


Om dere føler at årets oppgave har vel enkel må dere gjerne bruke kreativiteten og lage ekstragave de fire søndagene i advent. Om fantasien skulle stoppe dere (noe vi selvsagt ikke vil at den skal) kan jeg tipse om at boka Merket for livet med kjærlighet!, en lekker og myk clutch i sort skinn (Du Hanna vet hva jeg liker.), denne søte puta (igjen, pappas paypalkonto er lur å få tak på) og lammeskinnsputer til spisestolene på kjøkken. Sånn i all beskjedenhet.

Jeg kjenner at jeg gleder meg!

Etiketter: , ,

5 Kommentarer:

Klokken 9. november 2012 kl. 17:55 , Blogger Hauge sa ...

Fantastisk! Eg har prøvd på det samme med min mann, men eg har kanskje ikkje vore tydeleg nok!? For oss pedagoger i mellom: menn og barn, dei er vel mykje like?

 
Klokken 9. november 2012 kl. 17:57 , Blogger Fru Usken sa ...

haha skambra! håper de tar hintet;)
klem

 
Klokken 9. november 2012 kl. 18:19 , Blogger helen og gutta sa ...

hehehe satser på at de tar hintet. må også få si at du skriver helt herlig :-) god fredagskveld til deg:-) klem Helen

 
Klokken 10. november 2012 kl. 10:40 , Blogger Siena sa ...

Var ikke klar over at Lindt hadde nettbutikk - særdeles skummelt!

 
Klokken 10. november 2012 kl. 20:47 , Blogger Ingvild sa ...

Fantastisk!! Jeg hintet frempå til min kjære om vi ikke skulle ha kalender vi voksne også...Det var ingen god ide, jeg får vente til mine barn blir eldre og mannen har fått sin egen paypalkonto ;)

Klem Ingvild

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden