søndag 9. september 2012

Utfordring: Vis meg din vinduskarm

Veronica, med bloggen Villa Wegner, har en utfordring gående. Vis meg din vinduskarm. Denne har jeg måttet tygge lenge på. Er det noe vi har lite av hos oss så er det vinduskarmer. Slik er det med vinduer fra gulv til tak. Men nå er jeg nå klar med et bilde fra huset i hagen. Vinduskarm, ja, men det står ingenting i den. Men jeg viser nå vinduskarmen min, jeg. Og litt av gulvet.


 
 
Det er fortsatt anledning til å slenge seg med på Villa Wegners utfordring.

Etiketter: , ,

4 Kommentarer:

Klokken 9. september 2012 kl. 20:52 , Anonymous Anonym sa ...

Fin karm:) Syns den må godkjennes jeg, for det er nå vitterlig en vinduskarm med på bilde:)

 
Klokken 9. september 2012 kl. 21:11 , Anonymous Anonym sa ...

Så herlig bilde:)Er jo ein karm der på bildet:)
Fin kveld til deg!
Klem

 
Klokken 9. september 2012 kl. 21:17 , Blogger Veronica (Villa Wegner) sa ...

Veldig godkjent! Misunnelsverdi vinduskarm, nydelig bilde og et flott bidrag:-)

 
Klokken 12. september 2012 kl. 19:53 , Blogger Veronica (Villa Wegner) sa ...

tjohoo! Du har vunnet KK living blad. Må få adressen din på mail villawegner@hotmail.com så raskt så mulig.

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden