onsdag 19. september 2012

Dette toppet min dag!

Mens jeg satt og laget prøve i nynorske substantiv tikket det inn en sms fra Veronica hvor hun gratulerte meg med finaleplass hos NIB. Så moro. Og veldig stas å få hyggelig hilsen fra Elle Decoration sin redaktør Live Brekke:

Her var det både den rustikke høstfølelsen med tre, epler, og de fine stearinlysene jeg falt for. Her har man virkelig lyst å sitte. Ser for meg at gjestene kommer til å sitte rundt dette bordet i timevis.



Jeg er i godt selskap i med mange flotte finalister. Din stemme kan du avgi her.

Etiketter: , ,

9 Kommentarer:

Klokken 19. september 2012 kl. 22:12 , Blogger I`Døsset sa ...

Gratulerer, min stemme har du fått. Fantastisk flott og inspirerende bidrag fra deg atter en gang.

 
Klokken 19. september 2012 kl. 22:48 , Anonymous Anonym sa ...

Gratulerer så masse med finaleplass,vel fortjent:)flott bidrag!
God natt til deg:)

 
Klokken 20. september 2012 kl. 00:54 , Blogger Karianne sa ...

Stemt! Gratulerer! :)

 
Klokken 20. september 2012 kl. 08:43 , Blogger tonje boganes sa ...

Gratulerer så mye med finaleplass! Nydelig bilde med herlig stemning i. Og så kjekt med så flott tilbakemelding!!
Ønsker deg en god dag
Klem Tonje

 
Klokken 20. september 2012 kl. 08:43 , Blogger Karianne Vikse sa ...

Stemt.
Gratulerer Marie, et UTROLIG flott bilde.
Oser av høst lykke.
Ha en like god dag i dag.
Mvh Karianne

 
Klokken 20. september 2012 kl. 11:00 , Blogger Jane sa ...

Gratulerer så mye med finaleplass :) Kjempe flott bidrag.
Ha en super torsdag
klem klem

 
Klokken 20. september 2012 kl. 13:47 , Blogger Susanne/Changes sa ...

Gratulerer med finaleplass!
Jeg har allerede vært å stemt på deg :-)
Dette bilde er HØST!

Ha en flott dag!

 
Klokken 20. september 2012 kl. 19:58 , Anonymous malin {kodiakbird} sa ...

sååå deilig bord.. absolutt min favoritt !

 
Klokken 21. september 2012 kl. 11:43 , Blogger Fru Andersen sa ...

Gratulerer! Kjempefint bilde, og flott stemning rundt bordet :-)

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden