søndag 26. august 2012

Helg full av gjester

Travel uke på jobb og helga har på ingen måte betydd latsideligging. Fredag ble brukt til shining av huset, for på lørdag fikk jeg nemlig storfint besøk av disse flotte damene.



Sett dem før? Det er Solveig og Ann Helen fra Norske Interiørblogger. Fantastisk hyggelige damer. Det var virkelig moro. Og som alle de andre damene de har vært på roadtrip hos måtte jeg jo sørge for at de fikk mat i magen. Scones og kaffe.



Og i dag er det min dag. 39 år. Nå er jeg nok snart voksen. Kanskje? Feiring med familie i dag. Her er mannen der jeg liker ham godt og bordet.


Femtenåringen laget snickerscupcakes og jeg laget bløtkake i porsjonsformer.



Og jeg tror jeg har vært snill i år. Bare se!

 

Etiketter: , ,

11 Kommentarer:

Klokken 26. august 2012 kl. 22:16 , Blogger Margrethe sa ...

Hipp hipp hurra for deg!

 
Klokken 26. august 2012 kl. 22:29 , Anonymous Anonym sa ...

Gratulerer så mye med dagen! :) Jeg har også bursdag i dag. :) hilsen fra Ann Elisabeth, følger av den flotte bloggen din. Oppdaget forøvrig at også hun som har Huset ved fjorden har bursdag i dag. Står det i stjernene hvilke blogger man liker? :)

 
Klokken 26. august 2012 kl. 22:30 , Blogger Fru Eikje sa ...

Gratulerer med dagen til deg! Håper du har hatt en fin bursdag.

Spenndene å se resultatet av NIB-damenes besøk :)

 
Klokken 26. august 2012 kl. 22:31 , Blogger Karianne Vikse sa ...

Gratulerer med dagen.
Så spennende med besøk av disse flotte damene da.
Kommer vel et innlegg snart da.
Håper du får en roligere uke denne uken.
Og nok en gang HIPP HIPP...
Mvh Karianne

 
Klokken 26. august 2012 kl. 22:52 , Blogger Elisabeth, innerst i veien sa ...

Gratulerer med dagen! Mmmm, de cupcakene så gode ut.

 
Klokken 26. august 2012 kl. 22:58 , Blogger Tulip sa ...

Spennende med NiB besøk, gleder meg til innlegg...:)
Kult med bløtkake i muffinsformer, det har jeg aldri prøvd selv:)
Gratulerer med dagen!

 
Klokken 27. august 2012 kl. 08:35 , Blogger 24 sa ...

spennande :) gler oss til å sjå meir bilder i fra den fine heimen din.

Henriette

 
Klokken 27. august 2012 kl. 09:04 , Blogger Jane sa ...

Så spennende med NIB besøk og bursdagsfeiring. Hørtes ut som en knall helg :)
Ønsker deg en flott ukesstart.
klem klem

 
Klokken 27. august 2012 kl. 09:55 , Blogger belinda hagen sa ...

Gratulerer med dagen som var! Snickerscupcakes så utrolig gode ut - kjekt med store jenter i hus ;D

Veldig fin blogg du har :)

 
Klokken 27. august 2012 kl. 10:18 , Blogger Anne sa ...

Så utrolig gøy ned NIB besøk!!!!! og gratulerer med dagen i går, heldigvis leeeenge til jeg blir 39 ;-)

 
Klokken 27. august 2012 kl. 12:16 , Anonymous Anonym sa ...

Snickers cupcakes så veldig godt ut! Oppskrift??

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden