søndag 22. april 2012

Siste finish

På fredag la mannen og min far siste hånd på huset i hagen. Huset har sink på taket og nå har hjørnene også fått sink. Riktigt så pent ble det om jeg skal få si det selv. Og det skal man jo.




Og slik ser det ut i hagen nå. Med både skute og anneks. Nå tror jeg vi skal si oss fornøyd med antall bygninger. I alle fall inntil jeg får det for meg og vil ha et drivhus.


Det er fantastisk deilig når prosjekter blir ferdigstilte. Så derfor driver jeg på og maler ferdig de siste veggene i gangen. To strøk igjen nå. *sparker seg selv kraftig bak*

Etiketter: , ,

4 Kommentarer:

Klokken 22. april 2012 kl. 21:45 , Blogger smileull sa ...

Oi! Anneks og skute da gitt! Jeg liker når det er flere bygninger, det blir et lite tun av det. Uthus er inn! Grattis med ferdigstillelse!

 
Klokken 22. april 2012 kl. 23:04 , Anonymous Ulla sa ...

Oi II!:) utrolig kult og flott! Regner med både båt og anneks blir populært:) Gratulerer med vel gjenomført! :)

 
Klokken 22. april 2012 kl. 23:35 , Blogger Veronica (Villa Wegner) sa ...

Du kan få mitt drivhus gratis!
Hahaha! Vokser bare sykler og hagemøbler i mitt.

 
Klokken 23. april 2012 kl. 00:14 , Blogger Johanne Brekkevold sa ...

Litt misunnelig på dere altså, dette var jo bare råherlig! Her blir det nok mye uthygge fremover :) Fineste skuta!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden