mandag 26. mars 2012

Vi bygger

Moro at så mange ville være med på gjettekonkurransen. Jeg innser at søylene i grusen nok gav dere mye hjelp. For alle dere som gjettet skute/lekestativ/sandkasse har rett. Det er altså en sjørøverskute med sandkasse i baugen, hytte/butikk på grunnplan og styrehus med åpen løsning på toppen.

Da jeg tok bilder tidligere i dag så den slik ut:


Vi har lagt tregulv i butikken/lekehytta. Fint skal det være. Og i kveld har veggen og taket også kommet på plass.


Kom og kjøp, epler og løk!
Før butikken stenger!
Husk å ta med penger!


Og vinneren av ei mariefriis-veske. Jo, det er, i følge Random numbergenerator, Vivvi! Gratulerer!

Etiketter: , ,

6 Kommentarer:

Klokken 26. mars 2012 kl. 21:14 , Blogger Marlene sa ...

Ååh. Så morsomt! Kjekt til ungene tenker jeg. :)
Gratulerer så mye til heldig vinner. :)

Klem

 
Klokken 26. mars 2012 kl. 21:27 , Blogger Hilde - Feien og Fjong sa ...

Skikkelig tøff.

 
Klokken 27. mars 2012 kl. 08:10 , Blogger Unknown sa ...

Så stilig!
Nå fikk jeg lyst til å snekre selv :)
Heldige barna!

 
Klokken 27. mars 2012 kl. 14:57 , Blogger Frk.Fryds Hverdagsgleder sa ...

3 ting på en gang :))) Så koselig!!

 
Klokken 27. mars 2012 kl. 20:34 , Anonymous Mari og lillegutt sa ...

Så flinke dere er:) Det blir kjempebra :)

 
Klokken 27. mars 2012 kl. 20:40 , Blogger Vivvi sa ...

Wohoooo!!! Vant eg??? I LIKE!!!!
Kjempekjekt me ei ny veska!!! Senne deg ein melding på fb. sidå, så komme eg innom deg å hente ein dag :) *Glede*

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden