tirsdag 24. januar 2012

Ryddig sniktitt

For omtrent ett år siden så det slik ut på arbeidsrommet mitt:



Torsdag så det nøyaktig likt ut, om ikke verre. I dag er det kun denne haugen igjen:


Jeg har blitt bitt av rydde- og organiseringsbasillen og nyter det så lenge det varer.

Her er noen detaljer som er ferdige.

Fretexkuppet, gamle kjøkkenskuffer, er på plass. Fullt av knapper og glansbilder. Dymoteksten som stod på får stå selv om det ikke er erter i skuffene nå.




Den røde kurven lå under noen bøker og har nå fått plass på arbeidsbenken.


Arbeidspulten er så ryddig at det er plass til tauholderene.


Og bildene jeg hadde tatt vare på fordi de inspirerte meg har fått plass på veggen i steden for i en haug med andre bilder.


Og jeg kjenner inspirasjonen sige på. Jeg har lyst til å sy! Kanskje det ikke er så dumt med ryddig rom likevel. Og dere skal få se mer. I helga..

Etiketter: , , ,

7 Kommentarer:

Klokken 24. januar 2012 kl. 19:20 , Blogger Solveig sa ...

Å så fint det er blitt... må visst ta tak i rydding både her og der jeg også ;-)
Jeg drømmer om å få sånne gamle kjøkkenskuffer ... må visst gå innom fretex litt oftere .
Ha en fin tirsdagskveld :-)

 
Klokken 24. januar 2012 kl. 21:06 , Blogger Christine sa ...

Så flink du har vært!! Det er så herlig når det er ryddig og fint. Skulle bare ønske at følelsen av å rydde var like god;)

Ønsker deg en koselig tirsdagskveld.
Klem fra Christine

 
Klokken 24. januar 2012 kl. 21:13 , Blogger Vivvi sa ...

Oi, du har jammen vært effektiv!! Deilig å få alt på på rette plasser.Å knallfin hylle!! Huset deres er blitt kjempeflott!! Har gått mye tur forbi der de siste årene, og fulgt prosessen deres :)

 
Klokken 24. januar 2012 kl. 21:40 , Blogger Marlene sa ...

Så flinkdu har vært!! Deilig når man er ferdig.. :)

Ha en fin kveld. Klem :)

 
Klokken 24. januar 2012 kl. 21:52 , Anonymous Anonym sa ...

Kan tenke meg det er deilig å få unna sånt. Jeg får nesten hjertestans av rot, så jeg er imponert :)

 
Klokken 25. januar 2012 kl. 09:43 , Blogger Frk.Virrum sa ...

Du må bare smi mens jernet er varmt, og du har ånden..plutselig er det vekk og det er så kjedelig hvis bare halve jobben er gjort da! Blir jo kanonbra dette!!!

 
Klokken 25. januar 2012 kl. 14:26 , Anonymous Kjersti :) sa ...

Deilige følelsen av å ha rydda eit rom som ser sånn ut i starten!! Ubeskrivelig! Skjønna godt at du e stolt! Nyt den herlige følesen og inspirasjonen og arbeidslysten det gir!

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden