lørdag 22. oktober 2011

På en snartur ut i verden

For en uke siden fikk jeg en hyggelig mail om at bloggen min og jeg var trukket ut til å være med på en reise til Amsterdam og besøke Bugaboo sitt hovedkvarter. Det må innrømmes at jeg først trodde at det var en spøk på lik linje med mailene fra ukjente hvor jeg vinner cruise, reiser, penger og det som bedre er. Men denne gangen viste det seg å ikke være spøk.

Turen starter tidlig mandag morgen og jeg skal, sammen med fire andre nordiske bloggere, få informasjon, demonstrasjon og muligheten til å stille spørsmål til Bugaboos designteam og andre sentrale personer hos Bugaboo.

Selv må jeg innrømme at jeg aldri har kjørt en Bugaboovogn. Ikke før jeg tok turen på Barnas Hus denn uka for å prøvekjøre og hente informasjon. Jeg liker en del av tankene bak vogna og designet og lurer på en god del. Og om det skulle være noen av mine lesere som har spørsmål tar jeg dem med meg på reisen.

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 22. oktober 2011 kl. 19:24 , Blogger Linn Jung sa ...

Det skall bli jättekul att träffas! Ses på måndag!

 
Klokken 22. oktober 2011 kl. 22:13 , Anonymous Kjersti :) sa ...

Heldige deg!! Det høres moro ut!! Eg har bugaboovogn, og e veldig fornøyd med den. Men savner veldig fotpose/vindtrekk til vogna. Kjedelig å alltid bruke regntrekket liksom. Så om du får mulighet, så hadde jo vært kjekt å fått vite om det er tanke om å lage dette....

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden