fredag 1. juli 2011

Og de som det drysses på er:

Da var 1. juli her og jeg har trukket hvem som det skal drysses på. Jeg har brukt random number generator og plottet og plottet og plottet. For noen mengder med hyggelige kommentarer.


Den som får leseopplevelse i posten er Beate MB. 


Muligheten til å pynte litt får Vestablikk.


Veska går til Høytrykk.


Den som skal få trimme strikkepinnene er Kristoffa.


Lua skal få pryde Danden sitt hode.


Og så, rosinen i pølsa. Harmonien skal Ellinor få. Nyt den!


For å få sende dryssene trenger jeg noen adresser (Danden, du og jeg burde klare et møte.). Adressene kan sendes på mail til meg. Adresse til venstre. *peker*

Etiketter:

8 Kommentarer:

Klokken 1. juli 2011 kl. 19:35 , Blogger Danden sa ...

Jippiiiiiii!!!! Tenk at eg vant noe!!!!??!? Eg vinne jo ALDRI!? Fantastisk! Eg e superglad og kan nesten ikkje venta med å bruk'an! (Ok, eg tåle litt sommarvarme fyst. Viss me sko vær så heldige...) Tuuusen takk! Og me bør klara et treff, ja. Bare sei kor og ka tid, du!:))) Sa eg tusen takk?:-)))

 
Klokken 1. juli 2011 kl. 20:19 , Blogger Høytrykk sa ...

Hurra, nå ble jeg glad! Superfin premie! Mail med adresse kommer. :)

 
Klokken 1. juli 2011 kl. 20:45 , Blogger Åpent^hus sa ...

det var heldige vinnere, det! :)

 
Klokken 1. juli 2011 kl. 21:45 , Blogger Størstepia sa ...

Grattis til alle de heldige vinnerne! Det var litt av et gavedryss det;-)
God julikveld til deg!
Klem fra størstepia

 
Klokken 1. juli 2011 kl. 23:21 , Blogger BMB sa ...

Såå koselig!! Tuusen takk! :o)

Stor klem fra Beate M B

 
Klokken 3. juli 2011 kl. 00:01 , Blogger Tulip sa ...

Nydelige gaver! og heldige vinnere:)

Ha en solfylt helg!

 
Klokken 4. juli 2011 kl. 08:46 , Blogger Elinor sa ...

Dette var supert! Takk, takk:))

 
Klokken 16. juli 2011 kl. 22:59 , Blogger Inger Johanne sa ...

Neimen - så koseleg! Eg som aldri vinn noko! Takk og takk!! Mail med adresse kjem:-)

Klem

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden