lørdag 29. januar 2011

Litt her og litt der

Jeg klarer liksom aldri å bare fokusere på en ting, så i skrivende stund ferdigstilles vognteppe, jeg strikker på babyteppe, maler et bilde til å ha over senga på hytta, klipper bokstavmaler til lillebrorknagger (Hvorfor kalte vi ham ikke Jo?), sparkler storesøsternattbord, maler lillebrornattbord og flere andre ting. Også føles det som om ingenting blir ferdig og huset svømmer over av uferdige prosjekter.

Men i morgen bør minst et prosjekt være ferdig. Bør.

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 17. oktober 2011 kl. 09:03 , Anonymous fra gammel blogg sa ...

1.
Det kalles multitasking og er en typisk kvinneting, vet du. Gleder meg å se de ferdige objektene!

Kommentar av Marita — januar 29, 2011 @ 6:42 pm

2.
Til slutt blir alt ferdig, men eg forstår at det kjennes ut som om du aldri blir ferdig når du har så mange baller i lufta på ein gong. Gleder meg til ferdige resultater!

Kommentar av Elida — januar 29, 2011 @ 7:00 pm

3.
Akkurat sånn er jeg også:) Bare gøy det! Ser herlig disse prosjektene!

Kommentar av Johanne — januar 29, 2011 @ 8:39 pm

4.
Alt kommer i alle fall til å bli veldig flott til slutt, det synes lang vei!

Kommentar av lise — januar 30, 2011 @ 1:54 am

5.
Godt å se det ikke bare er jeg som gjør mange ting på en gang. Hvis du vil “smugkikke” på sokkene dine, har jeg et underveisbilde i bloggen i dag

Kommentar av sol — januar 30, 2011 @ 10:59 am

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden