tirsdag 4. januar 2011

Ikke noe å skryte av

Men, om jeg viser hvor galt det er så kan jo kanskje ryddelysten dukke opp. Om jeg er heldig, da.
Dette er arbeidsrommet mitt. Jeg har ikke gjort annet enn å lempe inn ting der et helt svangerskap. Derfor ser det slik ut:



Det er ikke rart jeg ikke orker å begynne på syprosjekter. Hvordan i alle dager skal jeg finne det jeg trenger? Gi meg styrke til å starte ryddinga. Jeg må nemlig sy meg ny kjole før den 15. januar og det hadde vært hyggelig å finne det jeg trenger.

(Å lagre dette under interiør er vel kanskje litt overkill. Men med litt fantasi kan man kanskje ane at det finnes et interiør i det fjerne.)

Etiketter: ,

1 Kommentarer:

Klokken 17. oktober 2011 kl. 08:52 , Anonymous fra gammel blogg sa ...

1.
Du har en liten jobb foran deg her ja, men motivasjonen kommer sikkert så snart du ser hvor fint og praktisk det blir. Du må bare begynne, liksom.

Kommentar av lise — januar 4, 2011 @ 12:18 pm

2.
Befriende å se kjære nabo! Du er jo bare mennesklig som oss andre! :)))
Jeg tipper du snart har fått en fei på det og kjolen klar! Den håper jeg vi får se.

Kommentar av Tiril nabo — januar 4, 2011 @ 12:22 pm

3.
Ojojoj. Det er som å se mitt eget hobbyrom. Bortsett fra at det er ca. 25% av størrelsen, med minst like mye rot som ditt. Dvs. overfylt. Lykke til med ryddingen, både til deg og meg
Og lykke til med kjolesøm, den må blogges, det må du love.

Kommentar av strikkelise — januar 4, 2011 @ 12:34 pm

4.
Mitt syrom ser nesten like ille ut. Har en tendens til og kaste alt jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av når jeg rydder, inn dit. Da særlig før høytider og når vi skal ha besøk. I dag skal jeg rydde ut jula og rydde syrommet:)
Lykke til med ryddingen og den nye kjolen!

Kommentar av Epletreet — januar 4, 2011 @ 12:38 pm

5.
Skriver litt som naboen din: Godt sjå at du òg rotar! Her har eg rydda syrom nettopp no og vetlesysta her vart jo 9 månader i romjula. Så slik sett er det tidlig for deg å tenke på rydding enno. Eg rydda forresten berre fordi det ikkje gjekk an å ha henne med inn der slik det såg ut.

Men om du trenger det så får du eit spark her av meg!

Kommentar av ohelene — januar 4, 2011 @ 12:39 pm

6.
Hehe. Men det finnes jo i alle fall et rom under der et sted, så med litt rydding blir det nok bra. Her hobbyeres det i stuen, en god grunn til at alle bilder jeg legger ut er særdeles godt beskåret.

Lykke til, både med rydding og kjolesøm

Kommentar av mimouna — januar 4, 2011 @ 10:19 pm

7.
hihihi, så morsomt å se at det ikke er bare her det hoper seg opp

Ha en fin dag

/myr

Kommentar av myr — januar 4, 2011 @ 10:21 pm

8.
Oi!! Trenger du hjelp?

Kommentar av Sol — januar 4, 2011 @ 10:25 pm

9.
Hehehe…sånn er det! Det er nok ikke bare hos deg det ser sånn ut! Lykke til med opprydningen!

Kommentar av amylin — januar 4, 2011 @ 10:28 pm

10.
Hærligt, Bente

Å når du e ferige komme du her å tar et tak, siden du fyst e i gang!

Kommentar av Grethe — januar 4, 2011 @ 10:31 pm

11.
hehe, slik blir det av og til. Jeg har omdøpt hobbyrommet til “boden”. Ser omtrent likt ut som hos deg…

Kommentar av Pringeling — januar 4, 2011 @ 10:36 pm

12.
Interiør jo, det er vel slik i mange rom hos de aller fleste Lykke til!

Kommentar av Elisabeth — januar 4, 2011 @ 10:39 pm

13.
Husker du blogga et bilde av syrommet ditt tidligere. Då hadde du akkurat rydda det og rommet oste inspirasjon. Kanskje ryddelysten komme snikende når du ser det? Håpe du får sydd ein kjole før 15.januar…

Kommentar av Anne-Linn — januar 5, 2011 @ 9:10 pm

14.
Nå ble jeg oppriktig glad!! Du er bare et menneske du også! Hehehe.. jeg har et bakrom å rydde her jeg sitter, la motivasjonen komme til oss begge to!

Kommentar av Marie — januar 6, 2011 @ 12:57 pm

15.
Kult at noen viser “ikke-bilder” på bloggen sin!:o) De fleste pleier jo å rydde akkurat det det skal tas bilde av, sånn at alt virker ryddig og ordentlig til enhver tid. Noe det selvsagt ikke er. Herlig forfriskende, Bente! Godt nytt år, forresten!

Kommentar av Randi — januar 9, 2011 @ 6:02 pm

16.
Hehe…ikkje lett å kome fram her, nei, og finne att ting.
Lykke til. Ønskjer deg ei fin veke.

Kommentar av Torunn — januar 16, 2011 @ 4:14 pm

 

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hilsen! Det setter jeg stor pris på.

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden